• Pro firmy
  • O nás
  • Reference
  • Realizace
  • Dotace
  • Aktuality
  • Kontakty

V aplikaci nevidím změnu při zapnutí spotřebiče

„Proč nevidím zvýšený odběr v aplikaci SEMS, když jsem zapnul troubu?“

ODPOVĚĎ:

Aplikace má z pravidla zpoždění 5 minut než informace o výrobě a spotřebě doputuje přes aplikaci SEMS do Vašeho telefonu.

Proto se taky může stát, že v létě přejde mrak a  poté zasvítí sluníčko, tak aplikace ještě chvilku ukazuje stále stejnou výrobu jako když bylo zataženo.

Další aktuality

Vzdálená správa a monitoring

I NA DOVOLENÉ BUDETE MÍT STÁLE PŘEHLED SYSTÉM VZDÁLENÉ SPRÁVY A MONITORING Blíží se čas dovolených a tak mnoho našich klientů využije přednosti námi instalovaných

Letní trhák

Zaujal Vás LETNÍ TRHÁK – ta nejzajímavější nabídka roku? Zajímá Vás více? Volejte na 725 017 028. Nebo pište na slegl@sunus.cz Jsme tu pro vás!

Průzkum spokojenosti

V květnu jsme provedli průzkum spokojenosti našich klientů, kterým jsme instalovali fotovoltaickou elektrárnu na ohřev vody. Výsledek průzkumu byl příjemný. Všem klientům FVE funguje bez

Kaskáda tepelných čerpadel

Za zmínku určitě stojí naše realizace na konci května, kdy jsme instalovali kaskádu ze dvou tepelných čerpadel Viessmann 100S A16 do jednoho topného systému. Touto

Nechte vše na nás - poradíme, vysvětlíme

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.